Financieel medewerker
Locatie: Apeldoorn

Ter versterking van ons team op de administratie, zijn wij op zoek naar een collega, die zelfstandig werkt en
allround administratieve werkzaamheden kan verrichten.

Wat ga je zoal doen als financieel medewerker?
Het gaat om een parttime functie van 32 uur in de week.
Je werkt samen in een klein team. Je zal zelfstandig werkzaamheden verrichten die betrekking hebben op onze
gehele administratie. Hierbij zal je onze administrateur ondersteunen in de maand- en jaarafsluitingen.
Dagelijkse werkzaamheden op de administratie zijn:
–  Boeken en verwerken van de dagelijkse bankafschriften;
–  Voor de debiteuren maak je facturen in ons ERP-systeem. Je verstuurt facturen en zorgt ervoor,
dat ze op tijd betaald worden (Payt);
–  Voorbereiden, invoeren, boeken en verwerken van inkoopfacturatie;
–  Wekelijks klaarzetten van de betalingen;
–  Crediteurenadministratie (afhandelen mails leveranciers, betalingsherinneringen etc.);
–  Verwerken gegevens CO2 prestatieladder;
–  Je beantwoordt de telefoon en verbindt deze door naar de gevraagde afdeling/persoon.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die:
–  zelfstandig kan werken, collegiaal is en initiatief neemt;
–  minimaal een MBO werk- en denkniveau heeft;
–  ervaring heeft op een administratieve afdeling;
–  met Exact en Excel kan werken en/of snel diverse systemen eigen kan maken.

Wat bieden wij
V&M bv is al meer dan 50 jaar dé specialist voor gebouwbeheerinstallaties, schakelpanelen en
besturingsinstallaties voor nieuwbouw en renovaties. Wij hebben alle expertise in huis voor het ontwerpen,
installeren en onderhouden van elektronische installaties. Wij leveren niet alleen aan grote regelfirma’s, maar
ook rechtstreeks aan eindgebruikers zoals: Johnson Controls, Siemens, Honeywell, (academische) ziekenhuizen.
V&M bv is onderdeel van de VDK-groep, met meer dan 55 zelfstandige bedrijven zijn daarmee alle specialismen
in de organisatie aanwezig. Wij vinden persoonlijke aandacht voor onze medewerkers erg belangrijk en bieden
veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Verder bieden wij:
– Een passend salaris op basis van ervaring, kennis en kunde;
– Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract;
– 25 vakantiedagen + 13 ADV-dagen, op basis van full time contract;
– Een goede onderlinge sfeer binnen het bedrijf;
– Een pensioenregeling.

Interesse
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en beschik je over het gevraagde profiel? Neem
dan contact op Brenda Pol (b.pol@venm.nl).
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.